Thursday, May 21, 2009

1st time blogging


akum sumer, act aku ni bkan la biase sangat ng blogging2 ni... tapi kalo ikutkan zaman dolu2, secara kunonyer, aku nih suke sangat bermonolog dalaman sorang2 n sometimes kalo rajin aku akan sampaikan dlm bentuk tulisan. banyak sgt imaginasi, perancangan, kenangan, dan mcm2 perkara lg yg sering menerewang dlm fikiran n hati aku nih... cume few years yg lepas aku dh kurang menulis sebab.... ntah la, jiwa aku kosong kot. aku tak berapa layan fikiran sendiri... tapi aku akui ini adalah perkara yg paling aku suka buat.. BERFIKIR.... ehehehe... so, for the 1st time aku start bloging. dah lame ade cite2 nih cume kesuntukan masa, baru sekarang dpt buat. lagipon, bloging ni sesuai sgt utk org macam aku ni. bukan saja nak menunjuk2 ataupun jadi bahan tatapan umum.... cumenye, org macam aku nih, selalu berfikir, bermuhasabah diri then diterjemah dlm bentuk penulisan utk kepuasan diri semata2. supaya in future, kalo aku dpt tgk balik apa yg aku fikirkan pada hari ini, aku akan dpt pengajaran drpnya dan belajar mengatasi kekurangan diri.... insyaAllah....

No comments:

Post a Comment